.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۸۹۲ میلیارد تومان از اعتبار سفر دولت به مازندران جذب شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: تاکنون ۸۹۲ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر استانی دولت به استان تخصیص داده شده است.

 به گزارش شمال نیوز، فرج الله فتح الله پور پیش ازظهر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به مصوبه ۱۵ هزار تومانی سفر دولت برای استان اظهار داشت: این اعتبار باید در بازه سه ساله در استان جذب شود و سبب می‌شود تا تأثیرگذاری آن در طرح‌های عمرانی و اقتصادی بیشتر شود.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست تا نسبت به جذب به موقع اعتبارات اقدام کنند، گفت: همچنین دستگاه‌ها باید اعتبارات را در حوزه مرتبط هزینه کنند.

وی با بیان اینکه سرجمع تاکنون ۸۹۲ میلیارد تومان از مصوبات سفر دولت به استان تخصیص یافته است، افزود: از این میزان ۹۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی بوده که به استان تخصیص یافته است.

فتح الله پور یادآور شد: ۶۱۲ میلیارد تومان برای ۶۵ طرح استانی تخصیص داده شده است و بیش از ۲۴۲ پروژه نیز به صورت مشرکت احصا شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران پیگیری ویژه دستگاه‌های اجرایی را برای طرح‌های ملی را ضروری دانست و گفت: هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های ملی استانی درنظر گرفته شد و در ۳۵ دستگاه اجرایی می‌شود.

وی با اظهار اینکه ۴۴ درصد اعتبارات در فصل منابع آبی است، افزود: ۱۸ درصد در حوزه حمل ونقل و فاضلاب شهری ۱۶ درصد و مابقی در سایر حوزه‌ها است.

فتح الله پور درباره اعتبارات سفر مقام معظم رهبری نیز گفت: ۲۹ میلیارد تومان از اعتبارات به صورت کامل تخصیص داده شد که برای ستاد ارتش، شهرداری نوشهر و چالوس تخصیص یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اظهار اینکه ۱۴ هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه کاره نیاز است، افزود: رویکرد اصلی ما تکمیل پروژه‌های موجود و نیمه کاره است.

وی مشارکت خصوصی را از منابع مهم در رشد اقتصادی مهم دانست و گفت: پیگیری تخصیص اعتبارات سفر هیئت دولت، تسریع در رجذب اعتبارات اوراق، رعایت الزامات و ضوابط قانون بودجه‌ای، ساماندهی و اولویت بندی پروژه‌ها، توجه به پروژه‌های مهم و زیرساختی و بهره گیری از ظرفیت خیران مسئله مهم است./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.